dinsdag 4 september 2012

Beste Concentratie (#66),

jij bent ver te zoeken als je kwijt bent. Dat zegt men. Die mededeling gaat over het algemeen gepaard met rollende ogen en een heel dikke zucht, zoals je misschien wel weet. (Ik deed dat ook zo hoor! Sorry.)
Maar ik dacht nu ineens: ik kan het ook positief bekijken. Het is in ieder geval een duidelijke aanwijzing waar ik naar toe moet, mocht ik je kwijt zijn en nog willen vinden ook. Misschien kan ik er eens heen!
Ver.
Het klinkt heel exotisch.
Ik bedenk me wel, nu ik dit schrijf, dat ik jou eigenlijk eerst nodig heb om jou te zoeken. Dat is onmogelijk! Heb je dat zelf bedacht? Is het omdat je eigenlijk niet gevonden wíl worden? Of omdat je alleen aanwezig wil zijn als je daar zelf zin in hebt? Een klein autoriteitsprobleempje? Ja, dat is het, hè? Geef maar toe!
Wat rebels! Tjeempie. Ik dacht altijd dat jij zo'n braverik was. Nou nou nou. Het moet wel het een en ander bij je los hebben gemaakt.
Die verte.
Vind je het leuk als ik een keer met je mee ga? Ik word er wel nieuwsgierig van.


Tjielp

2 opmerkingen: