zaterdag 20 oktober 2012

Beste Ideeënbus (#112),

hier is een voorlopige lijst van dingen waar ik niet van hou. Ik denk dat het beste is om alles op de lijst per direct af te schaffen. Ik vertrouw er op dat mijn voorstel in kundige handen terecht komt. Alvast bedankt!

  • luisteren naar moppen
  • bandjes met mannen erin die alleen maar willen laten horen hoe goed ze wel niet zijn op de gitaar
  • verjaardagskaarten waarop staat: H.G. 
  • onbegrip
  • de kleur geel als het niet de zon is, maar wel een spencer
  • dat februari al bijna lente lijkt, maar dat dat elk jaar niet zo is
  • dat er gaten ontstaan in lievelingssokken
  • verhalen met een open einde, terwijl je de hele tijd alleen maar door aan het lezen bent omdat je wil weten hoe het afloopt
  • het woord passie
  • dat het verorberen van spareribs mogelijk is in publieke gelegenheden


Groet,

Tjielp

9 opmerkingen:

  1. Jee... dat zou zo mijn lijstje kunnen zijn;-)

    Els X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Els, ja en er zijn vast nog een heleboel andere dingen te verzinnen. Misschien ga ik dat nog wel eens een keertje doen, maar ik vind het een stuk makkelijker om op te sommen waar ik wel van hou ;-)

      Verwijderen
  2. Wat betreft de kleur Geel in spencers ben ik het geheel met je eens. En kerstkaarten met Z.K. & G.N. mag bij de H.G. toegevoegd worden, sommige dingen zijn principieel, toch? Maaarrrr je bent in februari van harte uitgenodigd om hier in Barcelona op bezoek te komen om dan beetje bij beetje deze ene regel alvast af te schaffen! Rustig aan beginnen he. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het vooruitzicht van een beetje zon in februari kan nooit kwaad, denk ik :-)

      Verwijderen
  3. En als Ideeënbus daarmee klaar is, mag hij deze dingen ook nog afschaffen:
    - disrespect
    - dronken en lichtjesdronken mensen
    - erg snotterige snotneuzen waarbij het snot bijna uit je neus loopt
    - herfsten die zo'n mooie kleuren geven in de bomen maar waar je vervolgens niks van ziet omdat het mistig en bewolkt is, dat is haast sadistisch!
    - je favoriete liedje op de radio maar half horen omdat het toevallig net tijd is voor het reclameblok!!
    - veel te lange to do-lijstje: We zullen het hier even dan maar even bij laten :-)

    Groetjes
    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oe, die van dat liedje op de radio is een goeie! Die mag erbij van mij.
      :-)

      Verwijderen
  4. Whoehaha! Luisteren naar moppen...ik vind dit enorm grappig; en dat je het woord passie haat is zo mooi! Mooie Mie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar passievrucht dan? En passiebloem? En hotel passie-home in parijs. En echte onvervalste passie voor vrijen op zondagochtend?

      Lynoniem

      Verwijderen
  5. Weet je wat ik het aller-allerleukst aan deze brief vind? Dat als je deze niet geliefde, hele stomme dingen bij elkaar in een lijstje zet, ze sámen ineens ontzettend leuk zijn. (*nooit gedacht dat ik nog eens waardering op zou kunnen brengen voor een gele spencer :D*). Kus van schaap

    BeantwoordenVerwijderen