vrijdag 12 oktober 2012

Hoi Ongewisse (#104),

sjonge, ik heb nooit geweten dat jij een soort landschap bent. Interessant zeg. Hmm. Als je het niet erg vindt, blijf ik nog een tijdje rondbanjeren hier. Ik heb trouwens ook niet al die moeite gedaan om alleen even om het hoekje te kijken, een beetje binnensmonds te mompelen en vervolgens ohneejakkietochmaarniet te roepen natuurlijk.
Want man, je komt niet zomaar bij jou terecht. Wat een toestand zeg, dat je hier alleen kunt komen als je springt. Of je stort. Ja, er is wel keuze, dat moet ik eerlijk toegeven. Maar dat je niet zo op je gemakje eens naar jou toe kunt kuieren, schrikt toch een heleboel mensen af. Denk ik. Weet ik niet zeker hoor. Maar ik kan het me voorstellen.
Dat mensen denken: mja, ik zou best wel eens keertje rond willen kijken daaro, maar dan moet ik de sprong wagen. Of me storten. Pfff ingewikkeld. Dat kan ik toch helemaal niet. Hoe dan en waarheen en wat als ik de verkeerde kant op spring en staat er iemand klaar die me opvangt en kom ik niet in iets stekeligs terecht en is het niet al donker als ik aankom of hebben ze dat daar niet en zijn er wel pannenkoeken met appelstroop en waar moet ik mijn voeten vegen en kunnen mijn oren de woorden wel verstaan en misschien is alles stom en anders en wonen er alleen maar oelewappers en heeft niemand ooit gehoord van hier?
Niet zo uitnodigend kortom. Maar misschien doe je het erom. Dat kan ook. Het maakt mij niet uit hoor, maar ik dacht: ik vertel het je even, want het ís mogelijk dat je van niks weet.
Dat is zelfs heel waarschijnlijk.

Nou, ik strompel weer eens verder. Als ik nog wat wetenswaardigs tegenkom, dan hoor je het wel.
Tabee! 

Tjielp

2 opmerkingen:

  1. Ha wat een mooi blog weer Lieve Tjielp.
    Het vergt best wel wat heldhaftigheid om je in het ongewisse te storten, dat doe je niet zomaar even in een balorige bui.Nee, dat vraagt best wel om wat denkwerk en voorbereiding,,, om dan toch die sprong maar te maken.... als je durft;)

    Els X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. life begins at the end of your comfort zone.

    You won't find glory at the center of safety, but at its

    edge. You won't find love at a place where you are

    covered, but in the space where you are naked.

    You gotta take some risks. You have to not only pick

    up the dice, but roll 'em. So go ahead, take the gamble.

    You have nothing to lose except the chance to win.

    Life is not long enough to spend it on the sidelines.


    Kreeg vandaag ineens dit mailtje, maar volgens mij verkeerd bezorgt. Twas vast voor jou :-)



    BeantwoordenVerwijderen