donderdag 18 oktober 2012

Lief Nergens (#110),

je neemt misschien geen plek in, maar je bestaat wel. En als jij bestaat, bestaat alles. Net zoals niets.
Niks ingewikkelds aan.
Ik kan tegen je praten en je een brief schrijven. Naar je op weg gaan. Van je vandaan komen. Je heel hard roepen. Of zachtjes vervloeken. Dat kan ook.
Ik denk jou. En alles wat ik denk, bestaat. Soms maar heel even. En vaak ben ik de enige die er weet van heeft. Maar bestaan doet het.
Hmm. Als iedereen dat nou doet, dan denken we dus onze eigen wereld tot bestaan.
Ha!
En als er niemand is die me gelooft, kan ik in ieder geval altijd bij jou terecht.

Dag Nergens!
Ik ben blij dat je bestaat.



Tjielp

2 opmerkingen:

  1. Ik hou van plekken die niet bestaan. Wat fijn dat je er een blog aan hebt gewijd. Ik zou er wel even op vakantie willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als nergens bestaat, en niks ook, dan bestaat niemand ook... zo bestaat alles en zo besta ik ook.

    weet ik veel waar dat vandaan komt, vast van nergens :-) of van overal. het moest er gewoon uit

    groetjes
    lotte

    BeantwoordenVerwijderen