woensdag 20 maart 2013

Ha Koekoek (#263),

ik ben blij dat je het zo sportief opvat allemaal. En wat een goed idee om weer normaal te doen! Ik doe mee!
Zo. Om te beginnen heb ik een voorstel. Wat denk je van een voorjaarsschoonmaak? Van Verlanglijscht welteverstaan. Al die stokoude wensen die hij met zich meedraagt; stel je voor dat hij er wrevelig van wordt! Hahaha!
Sorry Koekoek, ik heb heus met je te doen, maar je moet toegeven dat al die toestanden met Verlanglijscht zo nu en dan best hilarisch zijn. Het meest betreurenswaardige dansje ooit, hoe komt hij erop! Een zekere mate van vindingrijkheid kun je hem toch niet ontzeggen, vind je wel?
Nou goed, waar was ik? Oja! Versleten wensen! Wat dacht je er van om er eens een paar in een wensput te mieteren? Dan doen we er nog iemand een plezier mee en op die manier ontstaat er misschien wel wat ruimte voor Verlanglijscht om te ademen.
Of...
Voor wat nieuws natuurlijk! Zo zou ik dolgraag een polaroidcamera, een pingpongtafel en het aanschouwen van een joekel van een waterval (van veraf èn dichtbij) willen toevoegen aan de lijst.
Laat maar weten wat je er van vindt!



Tjielp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten