woensdag 2 januari 2013

Nou Tjielp (#186),

allemaal heel leuk en aardig, al dat feestgedruis, maar er moet natuurlijk ook nog gewerkt worden, hè! En aangezien jij tegenwoordig de hele dag niets anders doet dan lanterfanten, zal ik maar het goede voorbeeld geven.
Zoals je ziet draait mijn adoptiebureau op volle toeren, maar dat is niet het enige. Ik heb mij ook op Verlanglijscht gestort. Figuurlijk hoor. Je zou denken dat bijna samen naar de haaien gaan een band schept, maar niets is minder waar. Verlanglijscht heeft niets meer tegen me gezegd sinds Eiland is gezonken en praat nu alleen nog tegen me via een speciaal voor de gelegenheid in het leven geroepen denkbeeldige vriend die hij Berwtje heeft genoemd.
Ik vermoed dat hij een klein trauma heeft opgelopen. Maak je geen zorgen hoor Tjielp, het gaat wel weer over. En Berwtje is best een toffe peer. Hij houdt van binnenpretjes en lettertjesvermicelli.
Anyway. Waar was ik? Oja! Door al die toestanden zou je bijna vergeten dan Verlanglijscht bestaat uit wensen die vervuld moeten worden. Ha! Ik ben keihard aan de slag gegaan en ik presenteer je, met gepaste trots, mijn hoogsteigen Manifest! Tadaaaaaa!

Zo. Hang die maar boven je bed.
Ik ga een tukje doen. Dat heb ik wel verdiend.


Koekoek






1 opmerking: