woensdag 3 april 2013

Ahoy Koekoek! (#277)

Bedankt voor je brief. Ik lees dat je spatjes inmiddels weer in vol ornaat present zijn. Berwtje heeft geweldig werk verricht. Het lijkt wel alsof ze meer glimmen dan ooit tevoren. Mooi zo, want ik had het mezelf nooit vergeven als er ook maar ééntje beschadigd was geraakt.
Je bent goed bezig, Koekoek! Daarom heb ik besloten mijn steentje bij te dragen aan het verwensen van Verlanglijscht. Er ploppen hier in de Brievenfabriek bovendien om de haverklap wensen uit mijn oren (buttons maken, ik wil buttons maken! schrijf je 'm erbij?) en is het niemand, en dus ook mij niet, ontgaan dat jullie particuliere situatie dankzij Verlanglijscht tamelijk zorgwekkend is en er iets dient te gebeuren.
Aldus! 


Een huisgemaakte pizza! Zelfgekneed en al! Mooi is ie, hè? Streep die maar door!
Alsjeblieft, helemaal voor jullie! Smakelijk eten!


Tjielp


ps. Ik stuur Berwtjes vriendenboekje mee terug. Wat een charmant idee zeg!
Wil je het aan hem doorgeven? Dankjewel hoor.




5 opmerkingen:

  1. He Tjielp! ik ben een tweelingzus van Koekoek... mag ik dan ook een stukje pizza? ;-)
    Serieus Tjielp... je kan al even goed bakken als schrijven. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank! En het was nog kei lekker ook. Zelfs meneer Tjielp moest dat toegeven en die heeft er verstand van
      Nu ga ik dat natuurlijk vaker doen, dus als je in de buurt bent, kom je maar een stukje proeven!

      Verwijderen
  2. Smakelijk eten! (ook voor meneer Tjielp) xxxk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang leve zelfgemaakt. Vooral bij pizza.
    Mag ik in je vriendenboek?

    BeantwoordenVerwijderen